VARFÖR TRÄNAR DU?

Alla tränar av olika orsaker men de flesta tjejer som jag vet och känner tränar just för att få platt mage.
Jag tränar också och tycker det är viktigt att hålla igång. Jag mår bra av att röra på mig men jag tänker aldrig i hela mitt liv sluta äta eller börja träna till överdrift för att se ut så som alla ideal säger att dagens tjejer ska se ut. Fuck it. Jag vill äta vad jag vill och anser att jag kan de när jag tränar 4 gånger i veckan. Tjejer hackar upp sig för mycket på hur andra borde se ut och skapar på så sätt ideal åt varandra.

Nu när jag ändå är lite småförbannad kan jag lika gärna säga detta också:

jag läste på en blogg häromdagen där det stod: "killar är mer utseendefixerade än tjejer. Fula tjejer har svårare på krogen. Hahahahahahahahahahahahahaha! Ugly girls, lämna inneställe nummer 1 innanför tullarna och ge er ut på landet"

Seriöst killen! Vem fan är du att bedömma något sånt? Jag blir så arg! Kolla dig själv i spegeln. Ingen jävel är perfekt. Inte ens du! Men alla är på sina egna sätt och man ska vara stolt över sig själv. Är man det så kommer man långt.


.. jag jobbar fortfarande på den biten!


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Nu är vinnaren av Änglagoodiebagen dragen, kika in och se om det var du :)

2012-03-01 @ 23:57:13
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0