YOU DON'T HAVE TO LIKE ME. I'M NOT A FACEBOOK STATUS

ledsen för dålig uppdatering men har inte haft lusten. Vet inte vad jag ska blogga om riktigt. Boooring!

Min helg har sett ut såhär:

Fredag: Skola, äta ute med Elin och Irma. Spela cup i Älvhögsborg (gick bra!) hem med familjen och goingen. Käka pizza och maaaassa godis! NICE
Lördag: Softa hela dagen, promenad. Till staden på kvällen med Evelina och Svennis. Fest hos någon som Svennis och Eve kände sen vidare till en annan fest. ----> hem
Söndag: Promenad med mamma och pappa. Pluggat och softat!



ph: bild från i torsdags. Mitt & Saras hemmagjorda spa. (mobilbild)

På tal om allt och inget. Senare idag eller möjligtvis under kvällen ska jag lägga in bilder från fotbollen som pappa tog. Sen finns det säkert lite mera smarrigt i kameran som kanske dyker upp här, vem vet ;)


Kommentarer
Postat av: jojo

Hej!



jag blev medlem på double för några månader sedan och har tjänat över 5000 kronor

på att endast uppdatera min blogg. kollar du in på min blogg ser du ett inlägg med en länk till en hemsida som nu gjort det möjligt för oss alla stora och små bloggare att tjäna pengar. jag har ungefär 50 besökare om dagen och får cirka 200 kronor om dagen för det. för varje inlägg du gör får du 25 kronor. klicka på länken i mitt inlägg och bli medlem du med! har du frågor eller funderingar så kan du skicka en kommentar till mig eller maila mig på [email protected]



hoppas du får en underbar måndag.



kram jojo.



( se inte detta som ett spam mail eller liknande. det här är en möjlighet för dig att tjäna pengar alldeles gratis på att göra något du gillar )

2012-01-23 @ 16:56:51
URL: http://jbsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0