SOMEBODY THAT I USED TO KNOW

Hejsan!
Det var ett tag sedan, hoppas ni gillar bilderna nedan. Tagna från helgen ;)
Min helg:

Fredag: Gjorde mysmat till älskling och lillebror sedan blir det film och massa gott.
Lördag: Upp till stan och umgås med härliga människor.
Söndag: Vaknade upp hos Oscar, massa onyttigheter på morgonen och nu när jag kom hem för att tag sen hade familjen bakat bröd och semlor. Hääääääärligt! (ni ser bilderna nedan)
Nu ska jag ta mig i kragen och städa mitt rum, väldigt behövligt!
Kram på er!
image description

Kommentarer
Postat av: JULIA LILJE ☆

Hej!

Finns det något som du verkligen ÅNGRAR att du gjorde/gjort? Läs om vad jag ångrade riktigt mycket på min blogg: http://julialilje.blogg.se/2012/february/dag-14-saker-jag-angra-att-jag-gjorde.html

Och om du också ångrar något, så kommentera vad? :)

Ha en bra söndag, kram! :)

2012-02-05 @ 16:01:40
URL: http://julialilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0