I LIKE IT LIKE THAT

Idag är ingen bra dag hittills, jag har sådan otrolig mensvärk så jag spyr närsomhelst (känns det som) men måste härda! efter skolan blir det till att bränna fett och bygga muskler på sportlife med mina käära kusin!
Just nu är man taggad som fan på att se ut som man vill och vara stolt över sig själv. Jag tänker på min kropp 24 timmar om dygnet och jag kan säga att jag hatar att hela tiden tänka på hur jag ser ut (kroppen) och vad jag stoppar i mig! Även om jag äter vafan jag vill så får jag lätt ångest och tänker "det där skulle jag aldrig ätit. Men skitsamma jag tränar bort det sen. Jag har löften med mig själv som jag bryter lätt som en plätt. Jag har en dålig självkänsla och ofta "orkar jag inte". Från och med nu ska det inte vara en ursäkt. Jag säger också: - ähh jag satsar på beach 2013 istället. För detta året har jag inte råd med gym och tänker börja när sportlife öppnar i augusti på oden. Men varför inte ta tillfälle i akt? så länge jag inte är sjuk tänker jag träna! fotboll två gånger i veckan inkl. löpning, stryketräning varje söndag och en dag ska vara hemmaträning också. Man behöver inte träna 7 dagar i veckan för att komma någonstans heller, huvudsaken är att man gör mer och mer för varje gång och man känner att man orkar mer än förra gången. Det är framgång! Och just nu JAG VILL KÄNNA FRAMGÅNG. Jag vill vara stolt. Jag vill känna & orka. Jag vill bli stark, jag vill kunna säga att jag är stolt över min kropp. That's it.

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt rätt inställning! kör ba!:)

2012-02-01 @ 14:03:29
URL: http://kallemans.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu tävlar jag ut åtta suits of sweden på min blogg precis som många andra bloggerskor! Är du redan med och deltar på någon annan blogg? Delta igen här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-suit-of-sweden.html#comment

2012-02-01 @ 17:45:36
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Irma

Roligt att du följde med ! Även om vi var tvungna att gå så långt !:) <3

2012-02-01 @ 19:40:47
URL: http://irmamalm.blogg.se/
Postat av: Hanna Hellbom

Hejsan! ville tipsa om mimmiiiss.blogg.se :)

inte avslöja men hon fyller år den 22a februari så du får ine säga att jag berättat men tycker hon förtjänar en gratulation då :)

Följt hennes blogg ett bra tag nu så tycker hon förtjänar detta :)

Kram♥

2012-02-01 @ 23:55:29
URL: http://hannahellboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0