SVAR

- berätta varför du valde estet programmet?:)
Jag valde estetprogrammet för att allt med foto intresserar mig. Samt att jag vill lära mig hur kamera, photoshop och allt sånt fungerar + att jag vill bli journalist.

- vilket är ditt favorit plagg?:)
hmm ojdå, jag har nog inte favorit men jag bor nästintill i min onepiece

- vilken årstid gillar du mest?:)
SOMMAREN HELT KLART :D

- vilken är din favorit årstid?
samma fråga typ, men sommaren :D

- favorit färg?
just nu tycker jag faktiskt brunt och militärgrön, men det varierar ganska mycket

- favorit serie?
Andra avenyn när det gick, nu kollar jag inte så mycket på serier.
- Brukar du måla dina naglar? vilken är ditt favorit naglack isf?:)
Japp, jag går sällan utan nagellack, det ser så fult ut på mig tycker jag.


Detta är en del av nagellacken jag har + tillbehör

Något du verkligen tycker om att äta på.
oj va svårt.. det finns ju så mycket gott, men jag skulle nog säga jordgubbar på sommarn

Något du verkligen hatar att äta på.
blodpudding, ärtsoppa, ketchup, lingonsylt osv ;)
Vem är din bästa kusin ? Och varför älskar du henne så sjukt mkt?;)
hmm min bästa kusin.. jag vet inte riktigt. Skoja ;* irma malm såklart :)


Vilken är din bästa sida och din sämsta sida av dig själv?
Jag är väldigt snäll, min sämsta sida är nog att jag kan bli helt anti om någon tjötar eller tjafsar. Då gör jag helt tvärtimot istället ;)

Hur blev du & Oscar tsm?:)<3
Det var på nyårsafton, Erik fråga om inte vi var tsm snart, för vi hade hållt på en del innan. Så sa Oscar, tolvslaget ? och sen var vi tillsammans på nyårsafton, 01-01-11 ♥
- Bästa musiken just nu?
Adele - set fire to the rain
Rihanna - we found love
Flo rida - good feeling
med mera

- Vad gör du om 5år!
Då reser jag förmodligen eller kanske jobbar. We will see :D

- Vilka vänner tror du att du kommer umgås med livet ut?! :)
Jag hoppas ju innerligt att jag ska få kunna umgås med dessa 10 tjejer som ligger mig närmast om hjärtat livet ut! <3
(Svarar på de andra frågorna i ett annat inlägg.)

Kommentarer
Postat av: Jelena

Jag hoppas verkligen ni tjejer kan hålla ihop resten av livet! Ni är så goa allihopa:)

2011-10-16 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0