SVAR PÅ FRÅGA

JOVANA: hej jag är ledig imrn! hejdå!
p.s
efter du städat ditt rum så blev det fint. Men jag undrar hur du städar och gör att ditt rum får en annan färg xD :D
<3333333333333333333
Tror du inte jag har städat din lilla jävel ?
Nää men såhär var det faktiskt: När jag börja städa och tog den första bilden på mitt stökiga rum så va det ljust ute. När jag äntligen hade städat klart var det mörkt ute. Klart det blir olika färger på bilderna ? haaalllå liksom???!
puss sötan som inte tror på mig! <3333

Kommentarer
Postat av: jovana

Tror dig'!!! ;D

dock vet jag att ja städade ditt rum ;D;D;DD;D;;D;D;DLASfkmerlgk,wepåflwegb

b

2011-10-21 @ 12:58:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0