SVAR 2

Vad är det bästa med dina tjejer?
Oj det finns så mycket bra med de så kan inte välja, men en sak är klart iaf VI HAR ALLTID ROLIGT!

Vilket är ditt favorit godis?
hm, förr va det choklad men nu har jag tröttnat lite, så jag vet inte. Men S märket isf

Vad tycker du om svikare?
Vem tycker om svikare liksom? men det värsta är att svikarna själv oftast inte inser vad de har gjort för skada

Att endast få äta maskar livet ut eller råttor?
usch, måste jag välja? (a) isf maskar

Favorit blomma?
Tussilago, då vet man att våran är påväg :D

Älsklings färg?
Kolla förra inlägget
Bästa appen på din mobil?
facebook helt klart

Sämsta appen på din mobil?
faceshift

Fest eller hemmakväll?
beror helt på, humör, vart, vilka osv

Jul eller nyår?
Jul! Sååå mysigt :D

Sommar utomlands eller i sverige?
Sommar i Sverige, men regnar det så JA TACK till utomlands.

Hav eller sjö?
Hav

Isglass eller vanlig?
Piggelin eller magnum strawberry with? omg vet inte.

Om ditt hus skulle börja brinna och du bara fick ta med dig tre saker(föremål, inge levande) vad skulle det vara då?
Iphone, sminkväska och plånboken

Bästa med dig själv?
Kolla förra inlägget

Sämsta med dig själv?
Kolla förra inlägget

Bästa minnet?
moppesemestern med tjejerna till Lysekil! <3

Sämsta minnet?
:(

Sara med blont hår eller rött?
RÖTT! färga ? ;)

Dag eller natt?
om det är lika varmt på natten som på dagen, så natt

Varm oboy eller kall?
sommar= kall oboy, vinter= varm oboy
Vill du tatuera dig? Vart i så fall?:)
jaa, jag vill ha många. Handleden, nacken, foten osv. Jag har vill ha tatueringar som betyder något ;)
Vad vill du jobba med efter gymnasiet?
journalist har jag velat bli ett tag nu, men kanske hinnet att ändra mig. Ska i alla fall läsa på högskola efter gymn

Vad är det bästa med att ha iphone?:D
Att det är som en mini data, man kan nästan göra allt som man kan göra på en data ;)
vad tycker du om din nya klass? :)
den blir bättre och bättre för varje dag :)
Jag har en kompis som heter Jessica Berntsson, är du möjligtvis släkt med henne ? :)

As bra blogg, läser den varje dag! :D
Nej tyvärr såvitt jag vet är jag inte släkt med Jessica :)
Tack så mycket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0