Jovana checkar in!

Emelie påstod sig ha blogg torka. Vilket är tråkigt! Då jag älskar att läsa mina vänners bloggar! :)
Och för att liva upp det lite så ska ni få se kära Emelie i olika åldrar och tillfällen. En av världens finaste person är hon! Guld värd!
En dag vi hade hål timma. 7an tror ja!
Vi tittade på killarnas match en vår dag 2010.
Två av världens snyggaste!
Emelie Ida Benrtsson!♥
du är en av världens finaste personer.
du ställer alltid upp,
du lyssnar på mina tomma ord,
du står ut med allt mitt trams.
Ditt skratt är underbart i mina öron.
Din närvaro får mig att känna mig säker.
Din personlighet är vad jag älskar.
Du är helt och hållet totalt bäst!
Älskar dig i resten av mitt lilla liv!
JovanaIgnjatovic©

Kommentarer
Postat av: Eveliina t

hehee omg vilken gammal bild på mig där.. men underbara bilder! puss e.t <3

2011-10-11 @ 18:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0