NÄTTER BLIR TILL DAGAR, DAGAR BLIR TILL NÄTTER

hejsan.
orkar inte skriva med stor bokstav och skit nu. Är svintrött som jag har vart nu de senaste 2 veckorna, helt sjuk. Och har en väldig hosta och ont i kroppen, speciellt huvudet. Det är ett under att jag tar mig upp ur sängen på morgonen i alla fall. Idag var jag hemma från skolan, likaså imorgon. Hoppas verkligen denna skiten går över snart för jag pallar inte missa så mycket i skolan eftersom vi har prov den 1, 6 och 16 december samt 2 inlämningar och så ska man förbereda ett svenska tal på det också.. life is good :s
imorgon ska jag plugga till historia provet, har inte orkar göra det idag utan gjorde media, natur och engelska istället. seeeeeeeeegt. hoppas min pooojk kommer och muntrar upp mig imorgon <3
jäääääävlar har ju matteläxa också, tills fredag eller onsdag ? skitsamma. nu ska jag sova för kanske 3:dje gången idag, fortfarande lika trött ändå.
jävla skit dag, hejdå



ph: morgonen typ förra helgen eller ngt. en seriös och en oseriös. Kan ni gissa vem som är den oseriöööse här eller? ;*
ps. vad tycker ni om min otroligt sexiga pjamas och osminkad?
hejdå för fan

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja kommer på direkten ! :) <3



du är lika snygg utan smink ;) <3

2011-11-29 @ 15:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0