GREAAAT

Helgen i bilder:
fredags: planerna var ju att dra till Jovana men blev helt plötsligt ändrade så jag drog till älskling och spenderade natten där ♥
Lördags: jag försökte plugga lite, blev klar med 2 uppgifter. Sedan åkte jag till min underbara vän Evelina/Svennis och spenderade natten där. Vi åkte till jätten, köpte maaaaassa godis och mys. Hyrde film och somnade tidigt.
Söndags: Klockan ringde klockan 5... great! ULLARED! Linnea hämta oss runt 6 sen så bar det av. Jag skulle gärna vilja lägga upp bilder på allt jag köpt men eftersom det är julklappar de mest så funkar inte det tyvärr.. Men jag fick köpt mig typ 3 saker själv så kan lägga ut bilder på det någon dag istället ;)
aaaah, men nu ska jag vara social med mor och far. Har ju inte vart hemma så mycket denna helgen!
puss

Kommentarer
Postat av: Irma

massa julklappar till mig ! :D <3

2011-11-28 @ 08:25:51
URL: http://irmamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0