FOTBOLL

Måste säga att cupen gick förvånadsvärt bra. Vi slutade 4:a och åkte ur i kvarten? semin? aa vet inte men i något av de åkte vi ut. Det hände lite olyckor under cupen, vilket är mycket tråkigt. Vi vann och förlora typ varann match och spela aldrig lika. Elin, Nora och jag skada oss. Olivia tappa luften ganska kraftigt när hon landade på bollen, scary. Jag fick en knock av bollen och svimma mitt på fotbollsplanen, vilket var väldigt skrämmande för både publik, lag och tränare. Jag spräckte läppen och nu efter 2 dagar har jag en feting inflammation i läppen som är as stor :( kanske blir och besöka farbror doktor eller tandläkare för att se om det behövs något bakterie dödande eller liknande. Elin går i alla fall på kryckor. Hon lyckades vricka/stucka foten stackarn.
Men trots alla skador, så kämpa vi som ett riktigt lag!
Creds till er tjejer!

Kommentarer
Postat av: olivia

krigare !

2011-11-17 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0