ALLA HAR FAKTISKT VART SMÅ

¨
Supersöta Foki tillexempel ;)
Kenza var ju lääätt gulligast som liten i alla fall.
¨
Seexiiig bitch, Paaow ;)
usch, ursäkta men fan va ful hon är. Kissie var/är och kommer alltid tyvärr vara det i mina ögon :)
Jag läser faktiskt inte någons av dessa bloggar speciellt ofta eftersom deras "liv" inte intresserar mig speciellt mycket. Men jag blev så full i skratt när jag såg att en tidning på internet hade skrivit om dessa ..?(gullungar, eller?) Det händer att jag kikar in på Paows, Kenzas och Kissies ibland :) Men bara iblaaaand

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tjenna! Skulle du vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker? Bra/Dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka till den?



Ha en super bra dag! Kram

2011-11-07 @ 15:01:15
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0